Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year !

Zapewne większą moc miałyby życzenia o północy, ale ten czas mam już zarezerwowany na smsy do znajomych, picie Piccolo i oglądanie przepięknych fajerwerków. Dlatego też - niecałą godzinę przed nowym rokiem chciałabym Wam złożyć życzenia, choć może bardziej zaprezentować moją twórczość radosną na temat nowego i starego roku.

Nowy rok nadchodzi
hucznie go witajmy
Ale może najpierw
stary pożegnajmy

I podziękujmy !

Za wszystkie piękne chwile,
które nas spotkały
I w pamięci naszych serc
na zawsze zachowały

Za emocje, przeżycia
Wesołe niespodzianki
Za uczucia gorące
Wzloty i upadki

Które nas uczyły
jak przetrwać, jak żyć
Które objawiały
Jak kochać, jak śnić

Za każdy dzień
Ten barwny, jak i ten bury
Ten radością błyszczący
Jak i za ten ponury

A gdy już podziękujemy
skiniemy głową składnie
To z uśmiechem na twarzy
Złóżmy życzenia ładnie :

Niech ten rok nowy
Nowe przynosi dary
By był piękny, magiczny
I jak poprzedni wspaniały ♥


Mam nadzieję, że docenicie iż nie jestem poetką i są to wiersze (a racze wierszyki) na poziomie kl. 1-3 szkoły podstawowej. Ale lepszy rydz niż nic ;)

Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego naj w nowym, 2013 roku :)

A ja ze swojej, bloggowej strony mogę obiecać, że niespodzianek i nowych tematów z pewnością nie zabraknie ♥

Do siego roku ^.^ !








2 komentarze:

  1. Super blog,ładne zdjęcia robisz zajmujesz się fotografią.
    PS:Ja tak,bardzo to lubię i mam narazie 4 lub 5 ladnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.