Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

What do you want ? Ankieta

Mam do Was jedno pytanie, dotyczące postów na blogu.

Wiadomo, każdy ma inny gust, czymś innym się interesuje. Nawet jeśli 10 osób poruszy jeden, ten sam temat, to każda notka będzie zupełnie inna - w zależności od sposobu pisania bloggera, jego umiejętności i wyobraźni. Zapewne, skoro odwiedzacie mój blog coś Wam się musi w nim podobać. Ale zawsze jest coś co można poprawić. Dlatego pytanie brzmi :

Co chcielibyście poprawić w postach ? Jakie nowe tematy/co nowego poruszyć ? Myślałam nad np. modeliną lub hmmm.. może więcej ciekawostek, informacji, poruszanych tematów ? Nie wiem. I dlatego proszę Was o pomoc. Piszcie w komentarzach ♥

Ps
Ostatnio poklikałam trochę tu i tam, pozmieniałam co nieco i ustawiłam możliwość dodawania komentarzy bez wpisywania kodu weryfikacyjnego ! Jeej ^.^ ! Myślę, że to zachęci Was do częstszego udzielania się ;)

4 komentarze:

  1. Ja lubię zdjęcia, jednak no na pewno nie masz ich nieskończenie wiele, więc oprócz tego handmady różnego rodzaju jak najbardziej TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam zawsze da się wymyślić ;) Dzięki wielkie za opinie.

      Usuń
  2. dawaj miśku ♥

    Rasgar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że lubisz czytać moje wpisy :) Zapraszam w takim razie do dodania mnie do listy obserwowanych, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.