Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2012

Reklama - co, jak i gdzie ?

Witam, witam ♥

Zanim znów zacznę dodawać jakieś bardziej sensowne posty ze zdjęciami itd. (a szykuję coś naprawdę fajnego ^^) zanudzę Was kolejną notką, która zapewne zostanie ominięta szerokim łukiem (wcale się nie dziwię xd). A więc, zatem :

Blog powoli, powoli się rozwija. Obserwatorów przybywa, komentarzy w sumie też. To znak, że komuś jednak się podoba. Trzeba pomyśleć jednak o jeszcze szerszym 'rozsławieniu' bloga. A nóż, istnieją na świecie osoby, które chętnie poczytają, pooglądają moje 'dzieła'. Dlatego też jestem ciekawa czy macie ciekawe (i efektywne !) sposoby na zareklamowanie bloga. Może znacie jakieś strony gdzie dałoby się wstawić krótki zachęcający tekst/reklamę bloga ? Piszcie wszystko w komentarzach. Oczywiście, jeśli sami macie taką okazję - podstawiajcie link znajomym, piszcie na blogu - będę bardzo wdzięczna ♥

Z wyrazami uznania,
Mildie ;)

3 komentarze:

  1. Blog możesz zareklamować np. na www.czegobrakuje.pl
    w kategorii internet/blogi i fotoblogi :)
    bardzo fajny blog +obserwuję i zapraszam do obserwacji mnie ;)
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już co kilka dni tam wchodzę i odnawiam moje ogłoszenie ;)

      Zaglądałam, super ♥

      Usuń
  2. nie wiem :) ale komentarz zostawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.