Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

I'm sorry, so sorry...

Witam wszystkich ♥

Dobrze wiem, zrobiłam sobie niekrótką przerwę w blogu. A właśnie takich sytuacji chciałam uniknąć ;/
Ale co tam. Ważne, że 'zdobyłam się' i znów jestem. Mam nadzieję, że choć odrobinkę się cieszycie z tego powodu, co ? ;)

Dziś jeszcze nie jestem do końca zorganizowana i nie mam żadnych zdjęć, origami ani 'mądrych' postów.
Ale mogę zapowiedzieć : co w najbliższym czasie ?

Na pewno duużo świątecznych zdjęć. Zima to idealna pora na fotografie ! Odnalazłam ostatnio swoją ulubioną czapkę św. Mikołaja, a moje ukochane maskotki już się do niej przymierzają ;)

Ponadto pokażę Wam efekt mojej ciężkiej ( i dość długiej xd) pracy nad prezentem dla rodziców. Co przygotowałam ? O tym już niedługo ♥.

Liczę więc, że mimo wszystko choć część z Was pozostała ze mną i z zaciekawieniem czekacie na dalsze posty. Dla tych osób - wielkie brawa ^^

Do zobaczenia już wkrótce,

Mildie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.