Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Top secret, big surprise...

Tak jak zapowiadałam kilka dni wcześniej (dobra, może wczoraj xd) przygotowuję dla rodziców big surprise. I postanowiłam, że podzielę się tą niespodzianką z Wami, a jednocześnie może natchnę kogoś do przygotowania podobnego prezentu. Bo jedyną przeszkodą można powiedzieć jest czas.. A konkretniej, jego brak. Choć w sumie gdyby siąść na kilka godzin może i by wszystko zrobić. Ale jak ktoś jest takim leniem jak ja... Ok, wróćmy do tematu. Przygotowuję bombkę w stylu kusudama. Będzie to tak wyglądać :
A oto co na razie udało mi się stworzyć :




Mam już 7 kwiatów - brakuje jeszcze 3. Nie przewidziałam jednego. Początkowo sądziłam, że będzie to rozmiarów bombki na choinkę. Ale bezmyślnie sięgnęłam po kartki A4. I teraz będzie to bombka - gigant xd
W sumie to nawet zapakowana w pudełko po telewizorze się nie zmieści pod choinką ;) 

Co sądzicie ? Jak to można zapakować ? ^^



3 komentarze:

  1. Ja bym tego nie umiała zrobić, kompletnie :P C.d kwiatów bardzo starannie ci wychodzą, mi dopiero za któymś razem origami wychodzi poprawnie.. np. ostatnio robiłam 'głowę' tulipana.. parę razy musiałam, aby wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusudam zrobiłam już kilka :) Robiłam je z małych kwadratowych karteczek - takich jakie kupuje się np. w kiosku. ^.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne ^^ Ale jak to zrobić ?? ;o

    mila445

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.