Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2013

Fireworks, fireworks !

Tak jak obiecywałam, zdjęcia sztucznych ogni mam. Równo o północy, gdy na niebie rozbłysło ich mnóstwo, chwyciłam za aparat, ustawiłam odpowiedni tryb i pstrykałam ♥.  I powiem szczerze... wyszły całkiem ciekawie. Może nie wyglądają jak na tych 'profesjonalnych' fotografiach, takie okrągłe, równe itd.
Ale cóż poradzić ;). Ostateczną ocenę pozostawiam Wam. Oto i zdjęcia :












Julka oglądała fajerwerki z niezwykłym zaciekawieniem ;)

5 komentarzy:

  1. Wow nawet ciekawe ci wyszły te zdjęcia!! JA TEZ MIAŁAM ZAMIAR ZROBIĆ KILKA ZDJĘĆ FAJERWERKÓW ALE JA JAK TO JA POSZŁAM SPAĆ O 11 A ŻE SEN MAM TWARTY TO SIĘ NIEOBUDZIŁAM...;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;). Ooo.. Szkoda ;x. Ale żeby w Sylwestra spać ? xd

      Usuń
  2. Te zdjęcia są przecudowne. Mi zdjęcia wczoraj nie powychodziły.
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie :)
    http://karina-ozibko.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia *o*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.