Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Our new, yellow friend...

Po przerwie, znów wracam. Tym razem z czymś zupełnie innym...

Gdy zwątpiłam, że wymyślę jakikolwiek ciekawy temat na bloga, przyszedł mi z pomocą mój nowy, mały przyjaciel. Choć może nie ma linii super modelki ani nie jest największy, to na pewno zachwyci was supermodną fryzurą i powalającym uśmiechem ;).

Przed Wami... Władek ^.^

Władek jest to gniotek koloru żółtego, jak z resztą sami zaraz zobaczycie. Mogłam mu towarzyszyć podczas jego wycieczki i przy okazji zrobiłam kilka jakże uroczyć zdjęć.








Władek - gwiazdka ♥

I jak Wam się podoba ?



9 komentarzy:

  1. Moja koleżanka miała gniotka Ziutka tylko pękł. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze pękały po kilku dniach ;c
      Ale Władek trzyma się już prawie tydzień ^.^
      To kwestia rozciągnięcia gumy... :)

      Usuń
  2. Hahaha! Władek jest naprawdę uroczy^^
    Też mam gniotka o imieniu Władek ;D Różnica jest taka, że jest on niebieski, a włoski ma czerwone ;D Ale już dzielnie od wakacji mnie znosi ;)
    mila445

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ♥. A mój Władek siedzi koło mnie i czyta te wszystkie miłe komentarze. Kto wie.. może znów pozwoli mi zrobić mini sesję ? ;3

      Usuń
  3. Ale fajny Władek ;) Jakiego ładnego koloru jest !

    Zaparszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne:)0 Z czymś takim jeszcze się nie spotkałam:) Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny i ciekawy blog, poszukuję ładnych szablonów. twój bardzo mi się spodobał. obserwowanie za obserwowanie? jak już to zrobisz napisz mi w komentarzu , a zrobię to samo.
    blogagniesii.blogspot.com
    a .. i napiszesz mi jaki to szablon? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Szablon - no cóż, wstyd się przyznać, ale sama nie wiem.. Mój szablon :). W tle moje zdjęcie, nagłówek też zrobiony w Kreatorze szablonów w Bloggerze.. ;>

      Usuń
  6. przystojniaczek z tego Władka :D,no najważniejsze zawsze uśmiechnięty :)
    obserwuje i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.