Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award

Hej Wam !
Chciałabym się pochwalić, że otrzymałam nominację do Versatile Blogger Award. Co prawda, byłam już kilka razy nominowana i choć wtedy nie uczestniczyłam w tej 'zabawie', to tym razem postanowiłam zrobić wyjątek.


A oto zasady:

 1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
 2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
 3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
 4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.

Tak więc, zaczynając od początku - dziękuję za nominację Nessie.
A teraz lecimy dalej, czyli 7 faktów o mnie. Co prawda nie jestem szczególnie interesującą osobą, ale postaram się was zaciekawić.

1. W dzieciństwie, moim marzeniem było zagrać w reklamie krówek (cukierków).
2. Pierwszego bloga (na Bloxie) założyłam w 2004 roku.
3. Moim marzeniem jest pojechać na kilkutygodniową wycieczkę do rezerwatu pand w Chengdu
4. Uwielbiam sukienki - im bardziej dziewczęce, tym lepiej.
5. Moimi szczęśliwymi liczbami są 3 i 13. 
6. Najbardziej lubię fotografować naturę i ... maskotki, których mam ich całą kolekcję.
7. Moim ulubionym kolorem jest żółty, a konkretniej cytrynowy, wchodzący w limonkowy ;).

To by było tyle z zakresu faktów o mnie. A teraz chwila, na którą wszyscy czekali, czyli moje nominacje. A nominuję następujące blogi :

Koń trojański
Madmoiselle Chanel
Żużlowiec Odrzutowiec
BartensoComments

Życzę wszystkim miłej zabawy i jeszcze raz dziękuję za nominację ♥ !

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :3

    http://zuzlowiec-odrzutowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za noinację <333333333
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! ; D

    Zapraszam:
    http://historiezzyciakaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, tak wiosennie tutaj :*

    Obserwujemy?

    Zapraszam na najnowszy post:
    http://weera-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog;) zapraszam do mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, czuć wiosnę. :)
    Ładne zdjęcia. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Może masz ochotę na wzajemną obserwację? Jeśli tak, napisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawsze uważam 13 za moją szczęśliwą liczbęęę!!!
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej nagrodzie. To zapewne dlatego, że jestem początkującą :P Chciałabym, żeby ktoś mnie kiedyś nominował :)
    Jeśli chcesz, wpadaj do mnie na kolejne rozdziały "Ciszy Su" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To znowu ja! Tak się składa, że zostałam wczoraj nominowana.
    Nominowałam Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka ;)) tak wiosnennie i miło tutaj ;)) hehe , zapraszam do mnie http://domi-and-domi1.blogspot.com/ obserwujemy ? odpowiedz u mnie na blogu . ;)) bede tu wpadac częsciej ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka.
    www.goodfashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.