Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

Konkurs

Hej Wam !
Postanowiłam zorganizować mini-konkurs. Choć może nie wydaje się szczególnie atrakcyjny, dla nowych bloggerów będzie jak znalazł.

Zasady uczestnictwa w konkursie
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga 'Mildie's world'.
2. Zostaw choć jeden komentarz pod postem (tematycznie pasujący, post nie powinien być informacją)
Komentarz uznany za spam, bądź zawierający niewłaściwe treści nie jest brany pod uwagę.
3. Jeśli masz Tumblr - zaobserwuj mojego : Mildie. [nieobowiązkowe, ale zwiększa szansę na wygraną).

Zasady nie są specjalnie skomplikowane, ani nie wymagają od Was dużego wysiłku, a nagrody choć może nie są specjalne, to jednak reklama bloga zawsze się przydaje, a każdy komentarz jest dla bloggera bardzo cenny.
 Banner, w przypadku gdy nie będzie pasował wielkością do mojej kolumny zostanie zmniejszony.

Nagroda specjalna nie musi zostać wykorzystana na blogu. 

Nagrody

I miejsce - wstawienie bannera twojego bloga na mój na miesiąc, pięć tematycznie pasujących komentarzy pod postami (na blogu musi być co najmniej 5 postów), obserwowanie bloga.

II miejsce - wstawienie bannera twojego bloga na mój na dwa tygodnie, trzy tematycznie pasujące komentarze pod postami (na blogu musi być co najmniej 3 posty), obserwowanie bloga.

III miejsce - wstawienie bannera twojego bloga na mój na tydzień, jeden tematycznie pasujący komentarz pod postami (na blogu musi być co najmniej 1 post), obserwowanie bloga.

Jeśli do konkursu zgłosi się co najmniej 5 osób (pięć i więcej) przewiduję również nagrodę specjalną - nagłówek, banner i avatar na bloga wykonany przeze mnie.

Gdy spełnisz warunki konkursu, zgłoś się w komentarzu uwzględniając czy spełniłeś wszystkie warunki. Zgłoszenie powinno wyglądać następująco :

Nick :

Blog :
Spełniłem/am wszystkie warunki konkursu : tak/nie
Zaobserwowałem/am Tumblra : tak/nie


Nagrody będą losowane na stronie : losowe.pl. Numery odpowiadają kolejności dodanego zgłoszenia.

Konkurs trwa do 30 kwietnia.

Powodzenia !




4 komentarze:

  1. Nick : Invisible

    Blog : Konie i jeździectwo - między stronami i w kadrze (konie-filmy-ksiazki.blogspot.com)
    Spełniłam wszystkie warunki konkursu : tak
    Zaobserwowałam Tumblra : tak

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    Zaobserwowałam twojego bloga i liczę na wzajemność xdd
    http://my-life-and-my-passions.blogspot.com
    OK ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na konkurs ; )
    Dodaję się do obserwatorów :D
    Zapraszam do siebie - littlestocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wezme udziału ale zapraszam do mnie :) factory-idiots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.