Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2013

Kolory wiosny

Na dzisiaj, znów zdjęcia. I to znów zdjęcia kwiatów, drzew, liści... No, ale cóż. Taka pora. A, że uwielbiam robić takie zdjęcia, to na blogu będzie ich mnóstwo... Mam nadzieję, że wam też się spodobają.
Tytuł : kolory wiosny, sugeruje, że dzisiaj będzie kolorowo. No, i tak jest. Aczkolwiek, jak zobaczycie na zdjęciach przeważają : zielony, żółty, fioletowy, biały.. Czy to są kolory wiosny ?












I jak ? Proszę o szczere opinie. 
A jaki jest wasz ulubiony kolor wiosny ?

_____

Dziękuję serdecznie za ponad 70 obserwatorów. Każdy taki sukces ogromnie mnie cieszy, więc proszę o więcej ;).

Ps.
Więcej zdjęć znajdziecie na Tumblrze.

9 komentarzy:

  1. Po tak długiej i bezlitosnej zimie, każdy nawet najmniejszy zwiastun wiosny/lata odbieramy z podwójną siłą. Zdjęcia bardzo ładne, jednak dla mnie numerem jeden jest zdjęcie 3. Stylowe!!
    Pozdrawiam kontrojanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, fajna wiosnaaa, też wczoraj łaziłam po ogrodzie i strzelałam fotki. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ZIELONY NAJLEPSZY :*** OBSERWUJĘ I LICZE NA TO SAMO :**
    liopelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki zajebisty obrazek ostatni <3
    świetny <3 <3
    Superowo robisz zdjęcia i zazdroszczę umiejętności <3
    Jesteś świetna

    http://zuzlowiec-odrzutowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia..! ;DD
    Wiosną najbardziej lubię zielony i biały. ;D
    Masz bardzo ciekawego bloga na pewno jeszcze tu zajrzę.!

    +zapraszam do mnie.! Jeżeli Ci się spodoba możemy obserwować.!
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.!
    ZuZa. *_* ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym jest chyb niebieski. Ostatnio zauważyłam nawet, że kupuję dużo ubrań w tym kolorze..Co do zdjęć to są prześliczne. :]..Kocham wiosnę.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog będę wpadał częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. http://hobby-kosz.blogspot.com/ wpadajcie na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.