Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

Tumblr - co, jak i gdzie ?

Dziś, trochę o Tumblrze. Na pewno część z Was orientuje się, co to jest. Ale dla tych, którzy nie wiedzą...
Tumblr to portal, na którym można zakładać swoje własne mini-blogi. Nie ma na nich tylu możliwości co na tych tradycyjnych blogach, choć są bardzo przydatne i moim zdaniem różnią się od blogów.
Prosty w obsłudze interfejs, duży wybór szablonów (można nawet stworzyć własny), fajny pomysł na całą stronę. Polecam !

Ostatnio [czyt.: wczoraj] założyłam sobie konto na Tumblrze. Pomyślałam, że będę tam gromadzić wszystkie moje dotychczasowo zrobione zdjęcia. A trochę ich jest. Dlatego zachęcam do zajrzenia, zaobserwowania i polubienia, najciekawszych waszym zdaniem fotografii. A tu, tak na zachętę kilka zdjęć z mojego nowego mini-bloga :) :
I jak ?


9 komentarzy:

  1. Śliczne masz te zdjęcia. Szkoda, że ja takich nie umiem robić..*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To kwestia pomysłu. A nie umiejętności ;).

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i piękny nagłówek .Obserwuje i licze na rewanż :) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :)
    I bardzo śliczne zdjęcia ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne masz zdjęcia ^^ Na Tumbirze chyba najbardziej mi się podoba to ze zbożem, ale niemal każde ma w sobie to "coś". Sama także bardzo lubię fotografię, najchętniej fotografuję konie, słońce i deszcz ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Ja najbardziej lubię fotografować naturę - dlatego wiosna, lato to dla mnie pora, gdy aparat mam ciągle ze sobą ;)
      Życzę powodzenia w dalszym fotografowaniu ^.^

      Usuń
  5. Jak zobaczyłem te zdjęcia przez chwile oniemiałem. Ich jakość, ostrość obrazu, kadry... Naprawdę bardzo dobrze to wyszło i przeważnie rzadko podobają mi się zdjęcia amatorskie, a tutaj taka niespodzianka. Moim faworytem jest zdjęcie drugie i trzecie oczywiście za nieprzeciętnego owada/larwę :)


    http://kontrojanski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia... :-o
    mają klimat
    i ta gąsienniczka :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.