Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

The Mortal Instruments : City of Bones...

Wszystkich fanów trylogii 'Dary Anioła' z pewnością ucieszy fakt, że w 2013r. na ekranach kin pojawi się pierwsza część cyklu - Miasto Kości. Ja, jestem z tego powodu bardzo zadowolona, gdyż uwielbiam książki Cassandry Clare. W rolach głównych wystąpią :
Lilly Collins jako Clary Fray
Jamie Campbell Bower jako Jace Wayland
Robert Sheehan jako Simon Lewis
Jemima West jako Isabelle Lightwood
Lena Headey jako Jocelyn Fray
Jared Harris jako Hodge Starkweather
Jonathan Rhys Meyers jako Valentine Morgenstern
Premiera jest planowana na 23 sierpnia 2013r. 

Polski zwiastun :


Czytaliście tą serię ? A może wybierzecie się do kina ? Piszcie ;*

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Na pewno pójdę do kina :) Nie podoba mi się aktor grający Jace'a Waylanda. Ale cóż.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama jestem rozczarowana tym wyborem. Bardziej do roli Jace'a pasowałby mi np. Alex Pettyfer : http://www.filmweb.pl/person/Alex.Pettyfer# ♥

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.