Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

Święta, święty czas już tuż...

Święta, święty czas już tuż
więc się baw a czasem wzrusz
grzecznym teraz musisz być
by najszybciej mogły przyjść !
 Marzę by raz przeżyć lot
 Ja poproszę hula hop !
 Nie możemy czekać dłużej święta bądźcie już !
Kto zna tą piosenkę ? ;)


W tej hmm.. przedświątecznej atmosferze postanowiłam zaprezentować Wam moje pierwsze choinkowe ozdoby. A konkretniej - bombki. Oczywiście, w stylu origami. Co o nich sądzicie ?
Do wykonania wg tego filmiku :


3 komentarze:

  1. Ja już nigdy nie chwyce tego do ręki. Już nigdy nie będę tego robiła. Przez jedną osobę, bo mnie zniechęcila. Nie ma to jak siedzieć prawie 3 dni całe popoludne i wieczór, później ktoś ci to rozwali. Nigdy więcej żeby mieć tyle lez w oczach. Nigdy tak nie płakałam. Bo żałuję całego mojego czasu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz ♥ Liczę, że jeszcze nie raz odwiedzisz mojego bloga i polecisz go znajomym.